you make me feel beautiful

Dålig uppdatering, som vanligt.
Pamela har fortfarande inte blivit skodd, hon blir det imorgon och jag är allmänt charmigt super emo! Naw, fast ne...


Är stolt över mig själv att jag i alla fall höll tal om Centerpartiet idag i skolan. Kom även massa politiker dit (VEDRAN<3). Var halvt kul stundtals, iaf då de började bråka. Skrev även en liten sång om en av dem, HAHAHAH. Tre timmar satt vi där, så jävla tråkigt. Var asrastlös o smsade och pratade mest men ahja. Martin fick även den stora äran att lukta tjejparfym. Naw, så snäll som jag var delade jag med mig av min parfym. :')
Måste även påpeka att jag älskar min klass. Visst vi är helt cp störda, och alla randoms går där. Men jag älskar den. Sen de som är fula behöver man ju inte kolla på. Haha. ;) Nej jag älskar den! Sen att jag går i den gör det ju verkligen inte sämre, haha.
Nu måste jag plugga engelska. Har ett engelska förhör imorgon + ett engelska prov som jag inte kunde göra förra veckan för jag var sjuk. Fuck it. He-he nu blev jag emo, hejdååååååååååå


Kommentarer♥

.

Ditt namn:
V.I.P

Mail:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0