I can feel your love is in the air

Dålig uppdatering för mig. Men Pamelas hovar är så dåliga så jag rider inte henne nu. Hovslagaren kommer om en vecka så det blir lite att vänta. He-he...
Sen är jag typ död, nej men jag har hög feber, snuvig, ont i halsen, kroppen värker och varje gång jag ställ mig upp håll jag på att svimma. Typ bra Isabel. Skulle ju farit till älsklingen, men jag får inte röra mig ett skit idag för mamma. Snel...
Har typ sovit hela dagen, orkar ju inte med något annat.
Är dock rastlös, men som sagt ingen ork. Sedan vad jag än ät så mår jag bara illa. Euw...

Johannes & jag har btw tio dagar idag. Naww. :')
Behöver ju inte nämna Joppes sms till Johannes... HAHAHHAHAHHAHAH ändå lite charmig Joppe är, fast ne.... ....eller?

Kommentarer♥

.

Ditt namn:
V.I.P

Mail:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0