Fanny gästbloggar !

Som ni märker är isabel och jakob absolut bäst på att uppdatera ! Så eftersom de har försökt få mig att blogga här i hundra år så tänkte jag vara snäll och faktiskt göra det ;) Så här är jag, Fanny ! Egentligen skulle jag gjort det när jag var hos jakob igår, men jag somnade (HAHA)

Jag är en ganska normal chey på 16 år som just nu har två egna ponnyer som jag tävlar och tränar, Dressyr, hoppning och fälttävlan ! Jakob vet jag faktiskt inte hur länge jag har känt, mer än hundra år iaf :) Isabel lärde jag känna för inte så länge sedan (genom jakob) men dom är fett roliga båda två ! Lite efter ibland, men det är sånt man får ta ;) Jakob och jag rider för samma klubb och tränar terräng och hoppning ibland tsm osv osv.

Idag var jag till och med honom när han tävlade i Braås. Debuterade msv och allt, vet inga som passar så bra tsm som han och korven ! Det har gått så himla bra för dem nu på senste tiden, får väl hoppas att det inte håller på allt för länge... Jakob börjar få storhetsvansinne ! Enväldig härskare eller något snackade han om förut idag..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, Finns mycket att skriva om dom här två människorna men jag tror dom blir arga om jag berättar för mkt... Jag har en bättre idé ! Klicka in på min blogg, fannybergerstam.blogg.se, jag en frågestund pågående och jag lovar att svara på allt om Jakob och Isabel !

Ja det var nog allt jag har att säga för stunden, men jag lovar och svär på att jag kommer tillbaka någon dag när deras uppdatering blir för dålig igen ! Erkänn att ni redan längtar, Haha om ni vill veta vem jag är och vilka mina hästar är får ni kolla min egen blogg. Där är jag till och med lite seriösare än vad jag var i det här inlägget, tror jag..




Mina två ponnyer, Jojo och Ulricedahls Pommery

Vi hörs snart igen ;)

Kommentarer♥
Postat av: ebba bloppis på hästprylar

sv: haha ja fett awesome ju! :D

2010-09-13 @ 11:11:59
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

Tack för din fråga i frågestunden, den är nu besvarad i min blogg :):)

2010-09-13 @ 15:04:02
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

.

Ditt namn:
V.I.P

Mail:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0