don't stop make it pop

Skolan va ändå chill idag. Satt först o lyssna på någon kärring som prata, haha snäll jag är. Sen så hade vi skolfoto o efter det drog jag, fillan, alexander, martin, amanda o oskar in till kalmar. Träffade en politiker där, så jävla skön! Han typ: "NI ÄR FÖRFAN TONÅRINGAR, NI SKA SKRIKA, BRÅKA, KÄFTA EMOT. VARA ALLAS VÄRSTA MARDRÖM. HOTA MED ATT KNARKA, SUPA SKALLEN AV ER, LEV LIVET. FÅ DE VUXNA ATT LYSSNA. KÄTA EMOT ALLTID. LEV PÅ GRÄNSEN". Så jävla skön! Satt där likosm i tre timmar o jag brukar inte ens kunna lyssna i fem minuter, men hela gruppen va så jävla kocentrerad idag.

Sen fick vi tre påsar med material, t-shirtar o allt. Sen for vi på donken o käka, hela gänget. Martin hällde typ salt över mig o jag skrek hysteriskt över en geting.... Sen mitt i allt ringde Johannes, stackarn stod o väntade helt ensam på mig o jag va liksom år försenad. HAHAHAHHAHAHAH martin förstörde typ allt också. Vi köpte godis, o så väntade vi på skjuts hem. Fillans pappa släppte av mig i köpstan o så mötte jag Johannes. Va bara där i typ en o en halv timme dock, var tvungen att fara till stallet o så. Just nu bryter jag o Eni ihop. hAHAHHAHAH orkar inte skriva ett seriöst inlägg.

HEJDÅ BLOGGEEEEEHN

JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer♥
Postat av: warnmark -Vinn ett par KL strumpor

Sv; Tack så jättemycket eller vad man säger.

2010-09-08 @ 09:57:45
URL: http://warnmark.blogg.se/

.

Ditt namn:
V.I.P

Mail:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0