your dream is gone you are free

Och Joppe som mena att jag aldrig uppdaterar? Failad unge.

Ahja, imorgon ska jag kliva upp vid halv sex bara för att jag är en sådan otroligt bra vän och ska stötta Joppe på en jävla tävling. Se så snäll jag är. Offrar mitt liv för en vän. Blir stolt över mig själv :')

Har varit halvt sjuk idag. Jätteont i halsen o huvudet, men det blev bättre nu på kvällen så då kom Fillan förbi och vi såg film och lite sådant. Vi gick även ut o gjorde stan. HAHAHAH fast ne. Men vi mötte en katt som stalka oss som fan... Fast den var charmig! Sen kollade vi på massa youtube klipp o tog livet av oss lite såhära lagom. Våra fina planer är dessutom så underbara. Felicia, du betyder.<3

Blev som sagt inget stallet idag. Är ensam hemma. Mamma är i Falkenberg. Naw så duktig jag är asså. Men har ju cola o massa massa massa godis o chips o sånt så jag klarar mig nog. Skräll att jag typ inte kommer sova något inatt... Asså varför blir jag inte förvånad? Ahja.

Saknar min fd. ponni
Saknar min Julia.
Saknar min Eni.
Saknar min Agnes, även kallad Buddah Bitch.
Saknar alla underbara skellefteåbor.

Har börjat tröttna lite på hästar dessutom. Underbart...
AHAHAHAHHA emo inlägg blire nurå, fast nae.


poni jag saknar dig.

Kommentarer♥
Postat av: Annie

sv: ja hon har sina perioder då hon kan vara väldigt istadig eller "psyko" att rida men jag tror bara det är unghästbeteende som kommer att gå över. Men vi ska höra med veterinären medans hon ändå är ute vad hon tror:)

2010-08-29 @ 19:38:51
URL: http://a

.

Ditt namn:
V.I.P

Mail:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0