"Välkommen hit min vän, välkommen hit till himmelen Alla vägar har sitt pris, så välkommen till världens tråkigaste paradis!"

Varför blir jag inte förvånad över att jag typ är sjuk?
Ligger nog på febergränsen, kroppen verker, fryser som fan o låter ju lagom charmig när jag pratar. Så ingen tävling för min del. Så min plan för dagen är väl att ligga framför datorn, sova, se på film o dricka cola o te. Hahah, intressant men nej jag får inte bli sjuk. Jag tänker inte bli sjuk!

Juste får tydligen inte plats till sm:et nästa vecka heller? Stackars liten Joppe, hur ska han överleva utan mig? Hahahah.
Nej nu ska jag spela lite random beroendeframkallande spel o sedan försöka sova lite ännu mer. Somnade vid halv tre o vaknade till några gånger. Usch...
Fan va intressanta inlägg jag har alltså, hAHAHAHAHAH.... Fast ne. Nej, ska nog skriva lite intressanta inlägg nu när jag liks är halvt död.


-det kallas att kunna bjuda på sig själv gott folk ;)

Kommentarer♥

.

Ditt namn:
V.I.P

Mail:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0