ingen kommer hit för att återvända

Skolan är så jävla seg. Sen hade inte jag o Joppe några lektioner tillsammans ens. Alla saknade vårt prat asså... HAHA, ska iaf träffa den lille pojken ikväll. Vi skulle titta på Upp o lite så. Sjukt länge sen vi var med varandra förutom då i skolan o stallet. På sommarlovet var vi ju 24/7...
En sväng förbi stallet har jag också hunnit med. Vet inte riktigt längre, har ingen motivation till ridningen kvar. Förhoppningsvis är det väl bara tillfället... Mina tankar har väl fullt upp så. :/

Imorgon ska jag dock rida Pamela + se på när Joppe har träning. Sen på Ondag ska jag träffa Johannes, sjukt saknad unge asså! Sen på torsdag far svikaren Joppe på sm:et i Örebro. Kommr hem någon gång på Söndagen typ.
Sen inte nu till helgen, men helgen efter det då ska han debutera MSV B. Då ska jag o min kära vän Fanny vara hans moraliska stöd o se på när han dör. ;) Hahah okej måste bli snäll nu, han kommer äga ut alla!

Ska sedan ladda upp massa fail bilder från när jag ridit, hahah. Har dock typ inte så många på den här datorn men några.;)



Kommentarer♥

.

Ditt namn:
V.I.P

Mail:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0